قادری، فرشاد/ 13 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
علوم اجتماعی 3 |
تربیت بدنی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 13 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
ج 2 |
الف 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار 1403 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 101 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتمنابع انسانیعملکرد شغلی کارکناناشتراک دانشبازاریابی داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز 1402 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:جو مدیریت خطاجو بخشش درک شدهتمایل به ترک خدمترفتار یادگیری
-
3.
مؤلف : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 315 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
4.
كاتب مسؤول : باقری، روح اله ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1400- شماره 46 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندقصد خرید مجددشخصیسازیقدرشناسی
-
5.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکبازاریابی شفاهی الکترونیکهویتسازی فردیهویتسازی اجتماعی
-
6.
مؤلف : قادری، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : ملک اخلاق، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 100 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رقابت همکاریدوسوتوانی مدیریتقصد استراتژیکاشتراک دانش
-
7.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:عزتنفساسترس درکشدهمقابلة منفیجنون خرید اینترنتی.استرس
-
8.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
9.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 ، ج (Ministry of Science (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:جو بخشش درک شده،عملکرد بازیابی خدمات،امنیت روانشناختی،انصاف سازمانیکارکنانسازمان
-
10.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 ، ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیاستراتژی منابع انسانی سبزمزیت رقابتی تمایزمزیت رقابتی رهبری هزینه