تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار)
-
مؤلف : آذر، عادل ؛ كاتب مسؤول : خرّمی، امیر ؛
(31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:زنجیرهتامین داروزنجیرهتامین تابآورمدلسازی ساختاری-تفسیری (ISM)تحلیل میکمکدیمتل
-
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : رحیمی، حسین ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
(20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران کرونااشتراک و کامنت گذاری
-
كاتب مسؤول : بهزادنیا، پویا ؛ مؤلف : صنوبر، ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ فضل زاده، کیمیا ؛
(19 صفحة - من 53 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیاعتبار برنددلبستگی عاطفی مشتری به برندارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعی
-
مؤلف : فیروزی اوجاق، افشین ؛ كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛
(21 صفحة - من 73 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارنوآوری فناوریارتباط پیوند انسانیخط مشی سلامت
-
كاتب مسؤول : شهابی، علی ؛ مؤلف : رادفر، رضا ؛
(22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریقابلیتهای پویاشبکههای همکاریویروس کروناراهبری شبکه
-
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعینوآوری بازخلق ارزش مشترکظرفیتسازی چندگانهتوانمندسازی پایدار
-
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
(18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
كاتب مسؤول : بیک زاده عباسی، فرزانه ؛
(18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچک و متوسطعملکرد بازاریابیموفقیت کسب و کارکووید 19
-
كاتب مسؤول : جعفری، دیبا ؛
(20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و متوسطبیمه اعتباراعتبار تجاریبیماری کرونا