کلمة المفتاح خلق ارزش مشترک / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فلاح، محمد رضا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ غیبی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1402 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 2 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزش مشترککسبوکارهای الکترونیکیظرفیتسازی هدفمندنوآوری نابفرهنگسازی نابهم آفرینی فراگیرهمافزایی ناب
-
2.
مؤلف : خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قاسمی شمس، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیمسئولیت اجتماعیخلق ارزش مشترکمطالعه موردی چندگانهاستراتژی مسئولانههـااستراتژیذی نفعانشـرکتمسئولیت اجتماعی شرکتپژوهشایرانبـابـه
-
3.
مؤلف : قاسمی شمس، معصومه ؛ خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتReconstructionTourismنوآوری اجتماعیmental imageخلق ارزش مشترکتوسعه فراگیرAdvertising StrategyTheory of Planned Behavior
-
4.
مدل تعهد سازمانی با تبیین جایگاه نوآوری سازمانی،فرهنگ سازمانی،مسئولیت اجتماعی شرکتی و خلق ارزش مشترک
مؤلف : کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 168 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتعهد سازمانینوآوری سازمانیمسئولیت اجتماعی شرکتخلق ارزش مشترککارکنانسازمانیمدل
-
5.
از خلق ارزش شخصی تا خلق ارزش اجتماعی: دیدگاه کارآفرینان اجتماعی برتر ایرانی با رویکرد خلق ارزش مشترک
كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»تابستان 1401 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 48 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیکارآفرینی اجتماعیخلق ارزش مشترکارزش شخصی
-
6.
مؤلف : کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 373 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیشبکه اجتماعیامنیت اجتماعیمدلسازی معادلات ساختاریخلق ارزش مشترکاجتماعیهویتشبکههای اجتماعیکاربران شبکههای اجتماعیهویـت
-
7.
مؤلف : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیر گهر، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (25 صفحة - من 250 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقابلیت های بازاریابیارزش مشتریرسانه های اجتماعیخلق ارزش مشترکقابلیت های نوآوری
-
8.
مؤلف : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش مشتریرسانههای اجتماعیقابلیتهای بازاریابیقابلیتهای نوآوریخلق ارزش مشترک
-
9.
مؤلف : شراعی، فاطمه ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1399 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 421 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهنوسازی استراتژیکخلق ارزش مشترکپایداری شرکتیسبک رهبری کارآفرینانهبازاریابیشـرکتبـابازاریابیکارآفرینانهبـهکارآفرینانـه
-
10.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعینوآوری بازخلق ارزش مشترکظرفیتسازی چندگانهتوانمندسازی پایدار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)