کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (89 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهیلی زاده، سامان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (13 صفحة - من 14 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد استراتژیکعملکرد صادراتیعملکرد رقابتیقابلیت های بازاریابیشرکت پتروشیمی
-
2.
مؤلف : محمودی، پریسا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1239 إلی 1251 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانقابلیت های بازاریابیشایستگی های هوش مصنوعی
-
3.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1403 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 23 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتتوسعه محصولات جدیدقابلیتهای بازاریابی
-
4.
مؤلف : قجری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 244 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتقابلیت های بازاریابیرقابت ناکارآمد
-
5.
مؤلف : مصلایی، سید ضیاء ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 1568 إلی 1581 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کارقابلیت های بازاریابیاستراتژی های سازمانی
-
6.
مؤلف : کاظمی، زهرا ؛ عسکری فر، کاظم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1403 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 164 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریارزشمرکز رشدتابآوریپایدارسازیبازاریابیبازارقابلیتکسب و کارهای نوپاقابلیتهای بازاریابی
-
7.
كاتب مسؤول : ناظم بکایی، محسن ؛ مؤلف : اشرفیان رهقی، محدثه ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1403 - شماره 32 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیاستراتژی رقابتیارتباطات بازاریابیعملکردمخاطره آمیزصادراتیتلاطم فناورانه
-
8.
مؤلف : محمدی باجگیران، احسان ؛ ثانوی گروسیان، وحید ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (26 صفحة - من 46 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیخرید اجباریخرید اجباری از تلویزیونعلل شخصیتیعلل روانشناختی
-
9.
كاتب مسؤول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1402 - شماره 66 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کاراییکسبوکارهای کوچک و متوسطقابلیتهای بازاریابیجهتگیری راهبردیهمهگیری بیماری کرونا
-
10.
مؤلف : صالحی، علیرضا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (13 صفحة - من 134 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتقابلیت های بازاریابیفلسفه پاداش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)