کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (89 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خایف الهی، احمد علی ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»بهار 1385 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 131 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد کسب و کارقابلیتهای بازاریابیبازارمشتریمدلاطلاعات
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
3.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 20 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ديدگاه مبتني بر منابعسرمايه ناملموسسرمايه دانشي- انسانيسرمايه اطلاعاتيقابليتهاي بازاريابيسرمایهکارکنانعملکردمزیت رقابتیسرمایه اجتماعی
-
4.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه مبتنی بر منابعانسانیقابلیتهای بازاریابیسرمایه اطلاعاتیسرمایه ناملموسسرمایه دانشی
-
5.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ موسوی زاده نوقابی، الهام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:جهانیسازیافزایش عملکردقابلیتهای بازاریابیافزایش سهم بازار
-
6.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان
-
7.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، اذر ؛ پوررضا، ملیحه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 145 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به نوآوریجهت¬گیری استراتژیکمشتری¬مداریرقیب¬مداریهزینه¬گراییقابلیت¬های بازاریابی
-
8.
تبیین تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر چرخه ی حیات سازمانی؛ مورد مطالعه؛ سازمان هتل داری غرب استان مازندران
مؤلف : کیا کجوری، داود ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1392، سال پنجم - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:سرمايه هاي ناملموسقابليت هاي بازاريابيعملکرد شرکت هاسرمایهی اجتماعیسازمانمدل
-
9.
مؤلف : ودیعی، فاطمه ؛ بساق زاده، نرجس ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 145 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربازارمحوریمزیت رقابتی پایدارقابلیت های بازاریابیگرایش به نوآوری
-
10.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حبیبی، معصومه ؛ حیدری، وجیهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:قابليتهای بازاريابیقابليتحسگریاستراتژی بازاريابی خلاقاستراتژی بازاريابی بهموقعاطلاعاتبازاربازاریابیاستراتژیسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)