کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 3
-
1.
كاتب مسؤول : فنائی، محمدرضا ؛ مؤلف : ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 231 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریمزیت رقابتیعملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابیهوش بازار
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان
-
3.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 20 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ديدگاه مبتني بر منابعسرمايه ناملموسسرمايه دانشي- انسانيسرمايه اطلاعاتيقابليتهاي بازاريابيسرمایهکارکنانعملکردمزیت رقابتیسرمایه اجتماعی