کلمة المفتاح ارتباطات بازاریابی / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ناظم بکایی، محسن ؛ مؤلف : اشرفیان رهقی، محدثه ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1403 - شماره 32 ، C (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیاستراتژی رقابتیارتباطات بازاریابیعملکردمخاطره آمیزصادراتیتلاطم فناورانه
-
2.
مؤلف : قادری، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : زمانی، عباس ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 13 (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارتباطاتبازیاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالارتباطات بازاریابیتبلیغاتاطلاعاتوبمشتریارتباط
-
3.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 554 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزفریبکاریارتباطات بازاریابیسبزشوییادعای سبز
-
4.
كاتب مسؤول : علیزاده، نادی ؛ مؤلف : توان، علی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1402 - شماره 30 (34 صفحة - من 83 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیارتباطات بازاریابیهوش بازارظرفیتهای نوآوری محصولقیمت گذاریعملکرد بینالمللی شرکتها
-
5.
كاتب مسؤول : عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت های بازاریابیSMEsعملکرد بین المللیصادراتبازارقابلیتارتباطات بازاریابیقیمتگذاری
-
6.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 302 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
-
7.
كاتب مسؤول : صفیاری، شهرام ؛ مؤلف : شاکری، رویا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 صفحة - من 32 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشرکتهای کوچک و متوسطارتباطات بازاریابیشهرکهای صنعتی شهر سنندجبازارمزیت رقابتیعملکرد شرکتپژوهش
-
8.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
9.
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : تهم، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 ، A (Azad University (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد سازمانارتباطات بازاریابی
-
10.
كاتب مسؤول : حسن زاده، نصراله ؛ مؤلف : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 79 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)شناسایی الگوارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)