پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : بنیحسینیان، بیتا ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، طیبه ؛
(20 صفحة - من 389 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیاستراتژیهای بازاریابیمدل 34000
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : متقی، صنم ؛
(25 صفحة - من 481 إلی 505 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهافراترکیبدرگیری مصرفکنندهمتون تبلیغاتی
-
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛
(25 صفحة - من 506 إلی 530 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفراترکیبتجارت اجتماعیهنجارسازی اجتماعیارزشآفرینی اجتماعیهمافزایی فناورانه
-
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
(23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
(23 صفحة - من 554 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزفریبکاریارتباطات بازاریابیسبزشوییادعای سبز
-
مؤلف : موسوی راشدی، سید حبیب ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛
(25 صفحة - من 577 إلی 601 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیریرهبری اخلاقیرفتارهای منصفانهکسبوکارهای اشتراکی
-
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
(20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
كاتب مسؤول : زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم ؛ مؤلف : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ صادقی، محمد ؛
(24 صفحة - من 622 إلی 645 )
الکلمات المفتاحية:خودافشایینگرانیهای حریم خصوصیمیزان خشنودیآسودگی خاطربازاریابی