کلمة المفتاح درگیری مصرف کننده / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : متقی، صنم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 481 إلی 505 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهافراترکیبدرگیری مصرفکنندهمتون تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : بخشعلی دهکردی، نرگس ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ كاتب مسؤول : نیکبخش، رضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتبار منبعافراد مشهورصحهگذاریPurchase Intentioncelebritiesendorsementsource-credibilityconsumer&rsquo؛ s involvementدرگیری مصرفکنندهمدلمحصولاتصحه
-
3.
مؤلف : بختیاری، شایان ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ قاسم زاده گوری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشده برنددرگیری مصرفکننده
-
4.
مؤلف : ملکی، علی رضا ؛
مجلة:مدیرساز»پاییز 1382 - شماره 14 (13 صفحة - من 88 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهانگیزهرضایتتصمیم خریددرگیری مصرف کنندهاطلاعاترفتار مصرفکنندهجمعآوری اطلاعاتشناساییتصمیمگیریتصمیمات خرید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیرساز 1 |