کلمة المفتاح Purchase Intention / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ كاتب مسؤول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 216 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، مهدی ؛ مؤلف : طیار، شاهین ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1403 - شماره 154 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 124 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت اجتماعیویژگیهای شخصیتیتمایل به خریدریسک ادراکشدهبیمة زندگی
-
3.
مؤلف : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ كاتب مسؤول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
4.
كاتب مسؤول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ مؤلف : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
-
5.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
6.
مؤلف : Ghasemi، Yeganeh ؛ Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketingbusinessbehaviorconsumersocial mediaPurchase Intention
-
7.
كاتب مسؤول : Sahay، Evelina ؛ مؤلف : Mukherjee، Somnath ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 791 إلی 810 )
الکلمات المفتاحية:Purchase IntentionSubjective NormEthical Consciousnessorganic foodHealth Consciousness
-
8.
مؤلف : محمدی تنها، اعظم ؛ كاتب مسؤول : طهوری، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (17 صفحة - من 615 إلی 631 )
الکلمات المفتاحية:شرکت پگاهقصد خریدمالکیت روانشناختی برندادراک اصالت برند
-
9.
مؤلف : مقاره عابد، غزاله ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 129 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:تحقیق تجربیبستهبندیتمایل به پرداختقصد خریدتحقیق ترکیبی
-
10.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سید رضا ؛ مؤلف : حسین پور، علی اکبر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 199 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانقصد خریدرسانههای اجتماعیخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (40 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- B (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (1 مقالة)