کلمة المفتاح Purchase Intention / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
12.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
13.
مؤلف : Noroozi، Abdul Rahim ؛ Eyvazi Heshmat، Ali Asghar ؛ كاتب مسؤول : Sanavifard، Rasool ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:servicesKeshavarzi BankProcess modelPurchase IntentionContent Marketing
-
14.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدصنعت پوشاکرسانه اجتماعیویژگیهای افراد تاثیرگذار
-
15.
كاتب مسؤول : عباسپور، باقر ؛ مؤلف : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 220 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
16.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی
-
17.
كاتب مسؤول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛ مؤلف : Asadi، Abas ؛ Khakrizi، Zahra ؛ Berangi، Mohammad Ali ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»spring 2023, Volume 4 - Number 1 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyperceived qualitybrand imagePurchase IntentionBrand AssociationKeywords: Brand Awareness
-
18.
كاتب مسؤول : Djafarova، Elmira ؛ مؤلف : Geere BA، Laura ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 92 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:Perceived credibilityPurchase IntentionOnline ReviewManagement Response
-
19.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
20.
مؤلف : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : حصاری، صدف ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 212 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمشتریاناردبیلقصد خریدفروشگاه های ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (40 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- B (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (1 مقالة)