کلمة المفتاح perceived quality / (61 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 46 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
2.
كاتب مسؤول : Sobhanifard، Yaser ؛ مؤلف : Maziarfar، Mohammad Hossein ؛ Hashemi Apourvari، Seyed Mohammad Saleh ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2023, Volume 7 - Number 1 ، C (Azad University (33 صفحة - من 77 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessCustomer-based brand equityperceived qualitybrand associationsPerceived innovativeness
-
3.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 ، A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
4.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
5.
كاتب مسؤول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛ مؤلف : Asadi، Abas ؛ Khakrizi، Zahra ؛ Berangi، Mohammad Ali ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»spring 2023, Volume 4 - Number 1 ، C (Azad University (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyperceived qualitybrand imagePurchase IntentionBrand AssociationKeywords: Brand Awareness
-
6.
مؤلف : Azizibabani، Mohammadhossein ؛ Yeganeh، Mansour ؛ كاتب مسؤول : Bemanian، Mohammadreza ؛
مجلة:space ontology international journal»Summer 2022, Volume 11 - Number 29 ، A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:Residential ComplexesResidential SatisfactionIslamic lifestyleperceived qualityArchitectural Application of Nature
-
7.
تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرفکننده با نقش میانجی کیفیت درکشده (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
مؤلف : اجلی، مهدی ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ سوری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 1 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شرکت سایپاتولید سبزکیفیت درکشدهبازخرید مصرفکنندهمدیریت زنجیره تأمین سبزمصرفکنندهتمایل به خرید مجددمشتریمحیطمحیط زیست
-
8.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآگاهی از برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
9.
كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ مؤلف : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 196 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
10.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 ، B (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)