کلمة المفتاح تداعی برند / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
2.
مؤلف : جلیلیان، شعیب ؛ یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تجربهاصالتورزشمحصولتداعی برند
-
3.
مؤلف : عماد، نجمه ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (15 صفحة - من 244 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:پستهبستهبندیطراحی محصولتداعی برندعملکرد خرید مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
5.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریکیفیت ادراکشدهآگاهی از برندتداعی برند
-
6.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
7.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 ، ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
8.
كاتب مسؤول : افشانی، مینو ؛ مؤلف : روح آزاد، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1399 - شماره 5 (9 صفحة - من 66 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهقصد خریدتداعی برندارتباط احساسی برند
-
9.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : بیات، امنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیتداعی برندپژوهشگاه علوم ورزشی
-
10.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 ، ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتداعی برندآگاهی برندارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)