کلمة المفتاح تعهد به برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
2.
مؤلف : سیدفضلی، هادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 226 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتعهد به برندعشق به برندتمایل به پرداخت بیشترعشقمشتریتعهدتبلیغات دهانبهدهانمشتریانتمایل به پرداختقیمتمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
4.
مؤلف : معلمی نیا، بابک ؛ لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 703 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية: رضایت از برند ﺗﻌﻬﺪ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪدلدادگی به برند سرمایه گذاری در رابطه با برند کیفیت محصولات و خدمات جایگزین
-
5.
كاتب مسؤول : سروی، سهیلا ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
6.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری باقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندمزیت زیباییشناسی برندمزیت نمادین برندتعلق به برندمزایای برند
-
7.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ طوطیان، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندجذابیت برندمحرکهای جذابیت برندهویتپذیری مصرفکننده از برندتبلیغات مثبت شفاهی
-
8.
مؤلف : فلاحی، محمد باقر ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:برندرفتار شهروندی برندتناسب فردتعهد به برندرهبری برندگراکارکنانهتلرفتار شهروندیتعهدمدیران
-
9.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
10.
مؤلف : مصلی، مهسا ؛ کاوندی، سپیده ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 1 (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیعملکرد برندتعهد به برندبرندینگ داخلیآب و فاضلاب روستایی زنجان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)