تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
(29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
كاتب مسؤول : خوش طینت، بهناز ؛ مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ رکاب، مسعود ؛
(33 صفحة - من 30 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازار کالامشتری مداریبرندبـامشـتریمشــتریهـابــابـه
-
كاتب مسؤول : فارغ، سید علی ؛ مؤلف : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
(40 صفحة - من 63 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیهویت برندمدیریت برندمحصولات صنعتیرویکرد رابطهایبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : احمدی، اکرم ؛
(32 صفحة - من 103 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدل مفهومیبرندخونسردی برندخونسردیهـابـابـه
-
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
(31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندتمایل به خریدبازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل واییـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
(47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
(6 صفحة - من 213 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:Alzahra UniversityTabriz Islamic Art UniversityBrandAbstract