تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
(49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
مؤلف : انصاری طادی، آذرنوش ؛ رحیمی، موسی ؛ بت شکن، محمود ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
(17 صفحة - من 52 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزشگذاری برندرویکرد قیمت به فروشرویکرد سود هر سهمصنعت کاشی و سرامیک و سیمانبرنـدارزشبرنــدبـاهـاسـودبــاشـرکتبـه
-
مؤلف : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
(31 صفحة - من 69 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافمحیط سیاسیمحیط فرهنگیبرندینگمحیط اقتصادیپتانسیل بازارمتغیر جغرافیاییکشــوربـاکشـورهـا
-
مؤلف : ناظمی، مهدی ؛ عظیم زاده، سیدمرتضی ؛ طالب پور، مهدی ؛ داناوان، دی تاد ؛
(29 صفحة - من 100 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ایراننظریه داده بنیادورزشکاران حرفهایبرند شخصیهـابـهبـا
-
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ باقرزاده، دکتر محمدرضا ؛ قلی پور کنعانی، دکتر یوسف ؛ كاتب مسؤول : مهرآرا، دکتر اسدالله ؛
(35 صفحة - من 129 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:زمینهﻫﺎی علیزمینهﻫﺎی مداخلهایشرایط فیزیکی سازمانبرند سازمانیسـازمانهــاســازمانبرنـدهـابرنــد ســازمانبرنـد سـازمانبرنــد
-
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
(35 صفحة - من 164 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا