بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
(42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ دادبه، شیوا ؛
(30 صفحة - من 55 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش برندتبلیغات آنلاینبرنـدبـهبرنــدهـاایــنهــا
-
كاتب مسؤول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ مؤلف : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
(53 صفحة - من 85 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
مؤلف : اسکندری، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛
(48 صفحة - من 139 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:فرشاحساسبرند ملیبرند فروشگاهیقابلیت اطمینان خرده فروشبرنــدبرنـدفروشــگاهبـهبــه
-
مؤلف : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
(28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبرندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برنداصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛
(36 صفحة - من 215 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریرفتارهای ارتباطی منابع انسانیرفتارهای برندساز منابع انسانیهـاهــا