محمدی نسب، مهدی/ 12 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
علوم اجتماعی 2 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
الف 2 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : اسکندری، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1402- شماره 122 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 106 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:صنعت سیمانفرصتها و تهدیدهاقوتها و ضعفهاچشمانداز سیمان
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛ مؤلف : احمدی، محدثه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 133 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:نقشه ذهنیبرند مبداروش زیمتروش بی&lrmسی&lrmام و کشور چینروش بی&lrmسی&lrmبرنـدهـامصـرف کننـدگان ایرانـی
-
3.
كاتب مسؤول : نجارپور، حسینعلی ؛ مؤلف : نیلی احمدآبادی، مجید ؛ محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 191 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:ساختاردهیسازمان تامین اجتماعیبحران مالیرویکرد سیستمهای نرم.
-
4.
مؤلف : رحیمی، مرضیه ؛ محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 181 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریشبکه اجتماعی مجازیتلگرامواتسآپپیامرسان اجتماعیپیامرسان داخلی
-
5.
مؤلف : اسکندری، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 ، الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 139 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیبرند فروشگاهیفرشاحساسقابلیت اطمینان خرده فروشبرنــدبرنـدفروشــگاهبـهبــه
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛ مؤلف : تیموری طولابی، محمد ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1400 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 321 إلی 358 )
الکلمات المفتاحية:توسعهروستاتوسعه روستاییراهبردSOARشهرستان چگنی
-
7.
كاتب مسؤول : محمدینسب، مهدی ؛ مؤلف : شجاعی، محمد صادق ؛ ربیعی، حمیدرضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 423 إلی 458 )
الکلمات المفتاحية:رفتارگراییمبانیرفتارتطبیقیعلمالنفسمبانی رفتار فردیمصباح یزدی
-
8.
مؤلف : محمدی نسب، مهدی ؛ خان بلوکی، صدف ؛ سوری، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 8 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاثیر اجتماعیدیجی کالاجشنواره خرید آنلاینمشوق اطلاعاتی
-
9.
مؤلف : محمدی نسب، مهدی ؛ مستوفی، کامران ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1396 - شماره 8 (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیسرمایه گذاریبازارهای مالیصندوق سرمایه گذاری مشترک
-
10.
مؤلف : محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»بهار 1390 - شماره 66 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مديريتروش تحقيقروش شناسيتحقيق تاريخيكاربرد