کلمة المفتاح دیجی کالا / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خانی پردنجانی، سجاد ؛ كاتب مسؤول : بنی هاشمی، سید جلال ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1403 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش مصرف کنندهدیجیکالاقصد خرید برخطمحتوای تولیدی کاربربر
-
2.
مؤلف : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛ حجت آبادی، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (18 صفحة - من 626 إلی 643 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلایندیجی کالاابعاد ویژه برندکاربران فروشگاه اینترنتی
-
3.
مؤلف : شجاعی، سید حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (21 صفحة - من 1536 إلی 1556 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانتظارات مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکدیجی کالاامنیت الکترونیک
-
4.
مؤلف : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
5.
مؤلف : کفایتمند غیور، انسیه ؛ قوامی، حسن ؛ كاتب مسؤول : میرزایی، حجتاله ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1402 - شماره 23 ISC (23 صفحة - من 116 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکهمهگیری کووید 19خرید مجازیهمهگیری کوویدپلتفرمخانوارهااینترنتی
-
6.
كاتب مسؤول : محمودی، سید نورالدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 ، الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 190 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز
-
7.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
8.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
9.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandbrand valueبازی وارسازیcustomersارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
10.
مؤلف : شریفی، محمد ؛ كاتب مسؤول : مردانی، محمدرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)