کلمة المفتاح دیجی کالا / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛ حجت آبادی، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (18 صفحة - من 626 إلی 643 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلایندیجی کالاابعاد ویژه برندکاربران فروشگاه اینترنتی
-
2.
مؤلف : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی، سید نورالدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 ، الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 190 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز
-
4.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
5.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
6.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
7.
مؤلف : شریفی، محمد ؛ كاتب مسؤول : مردانی، محمدرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
8.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برنداصالت برندداستان سرایی برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
9.
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
10.
مؤلف : شاکرنژاد، احمد ؛
مجلة:دین و سیاست فرهنگی»بهار و تابستان 1401 - شماره 18 ، ب (حوزه علمیه (24 صفحة - من 213 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:انرژی مثبتدیجیکالامعنویت عصرجدیدبازار معنویتدیوار تهران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)