کلمة المفتاح فروشگاه اینترنتی / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ باقری مقدم، ناصر ؛ تقوی، میر حمید ؛ كاتب مسؤول : احمدی، روح اله ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 161 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدفروشگاه اینترنتیتعاملپذیریماهیت اجتماعیبازیپردازیلذت استفاده
-
2.
كاتب مسؤول : صدری زاده، سید فرید ؛ مؤلف : قاسمی جهان، علی ؛ هاشمیان بجنورد، ناهید ؛ هاشمیان، الهه السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (17 صفحة - من 74 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کارایی ارتباطات اجتماعی کسب و کار (تجارت) الکترونیکی فروشگاه اینترنتی رسانه و پیام رسانه دیجیتال
-
3.
مؤلف : رحمانی، یاسمن ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 4 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی الکترونیکیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیوبسایت ورزشی
-
4.
مؤلف : نظری منتظر، مریم ؛ حسنی، سید رضا ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:ترویج علم»بهار و تابستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 206 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:وضعیت موجودوضعیت مطلوبفروشگاه اینترنتیدیجیکالا
-
5.
مؤلف : رمضانی، ساناز ؛ كاتب مسؤول : کیامهر، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 548 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریفروشگاه اینترنتینیازهای بنیادین روانشناختیخودتعیینگریتمایل بازگشت مشتریکاربرفروشگاه آنلاینمشتریمدل پذیرش فناوریتمایلپژوهشوبسایتبـه
-
6.
مؤلف : اسماعیل زاده، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 377 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية: معیار پذیرش فروشندگان دیجیکالا داده بنیادفروشگاه اینترنتی
-
7.
مؤلف : غزالی، راحله ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدفروشگاه اینترنتیخرید آنلایندی جی کالاوبمشتریوبسایتتجارت الکترونیکیاینترنتی
-
8.
مؤلف : جلال نیا، راحله ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 699 إلی 716 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروشگاه اینترنتیبازیپردازیرویکرد ساختاری ـ تفسیریلذت استفادهفروشفروشگاههای اینترنتیمدلکاربرانبـاهـاروش
-
9.
مؤلف : بنسبردی، علی ؛ نظری ترشیزی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 117 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیسبک خرید
-
10.
مؤلف : سرآبادانی، مونا ؛ فرجی، نسیبه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1397 - شماره 12 (13 صفحة - من 14 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوبکوالفروشگاه اینترنتیدلفی خاکستری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)