پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظري، محسن ؛
(2 صفحة - من 457 إلی 458 )
-
مؤلف : وارسته، حامد ؛ دلخواه، جليل ؛ يزداني، حميدرضا ؛
(26 صفحة - من 459 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیآمیخته بازاریابیاستراتژیبازاریابی و فروشکالاهای تندمصرفرکودبازاربازاریابیمحصولاتفروشقیمت
-
مؤلف : عسگری، ناصر ؛
(20 صفحة - من 485 إلی 504 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیفروشالگوی شایستگیصنعت پخشمدیر فروشمدیران فروشروشفروشندگان
-
مؤلف : بهزادی، مریم ؛ عابدی، احسان ؛ هاشمی، سید محمود ؛
(20 صفحة - من 505 إلی 524 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرفتار شهروندی برندتعهد به برندمدیریت برند داخلیتمایل به ماندنکارکنانمدیریتتعهد کارکنانبرنـدتعهدبرند داخلی
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ کمره ای، محمود ؛ حيدري، علي ؛ قادري عابد، امير حسين ؛
(18 صفحة - من 525 إلی 542 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه چندموردیاستراتژی رقابت همکارانهبخش ارتباطات ثابت و سیاررقابت همکارانهاطلاعات
-
مؤلف : خاشعی، وحید ؛ آشفته، ایمان ؛
(22 صفحة - من 543 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:ریسکسرمایهگذاری خارجیلوازم خانگیشراکت راهبردیصنعت لوازمخانگی ایرانایرانفازماتریس
-
مؤلف : حکیمی، هاجر ؛ ديواندري، علي ؛ كيماسي، مسعود ؛ حقيقي كفاش، مهدي ؛
(20 صفحة - من 565 إلی 584 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریبانکداری خرددلفی فازیتجربه مشتریمدلکارکنانمقولهتجربه مشتریان
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ اخوان، مريم ؛ كاظمي گرجي، احمد ؛
(24 صفحة - من 585 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:تجربههای مصرفادراکات مثبت از قیمتادراکات منفی از قیمتگوشیهای تلفن همراهگوشی تلفن همراهبـهپژوهشمصرفکنندگان
-
مؤلف : مهيمني، مرجان ؛ حيدرزاده، كامبيز ؛ منصوريان، يزدان ؛
(22 صفحة - من 609 إلی 630 )
الکلمات المفتاحية:تجربه زیستهروش پدیدارشناسیسردرگمی مصرفکنندهدانش ترغیب مصرفکنندههزینههای مصرفکنندهمصرفکنندگاناطلاعاتمحصولبـهتجربهپدیدارشناسیخردهفروشی
-
مؤلف : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
(20 صفحة - من 631 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
(26 صفحة - من 651 إلی 676 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
مؤلف : یاوری فر، بابک ؛ محمودي ميمند، محمد ؛ كريمي، اوژن ؛ خادمي، سيدموسي ؛
(22 صفحة - من 677 إلی 698 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی تفسیری ساختاریمدل سهشاخگیهوشمندی بازاریابیاطلاعاتمدلهوشمندی بازارصنعت
-
مؤلف : جلال نیا، راحله ؛ عیدی، فاطمه ؛
(18 صفحة - من 699 إلی 716 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروشگاه اینترنتیبازیپردازیرویکرد ساختاری ـ تفسیریلذت استفادهفروشفروشگاههای اینترنتیمدلکاربرانبـاهـاروش