کلمة المفتاح تجربه مشتریان / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانرضایت مشتریان از برندهم آفرینی برند
-
2.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری، فرشته ؛ پسته، پریسا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحة - من 253 إلی 273 )
الکلمات المفتاحية:تجربه زیستهتجربه مشتریانکلینیک دندانپزشکیتجربه خدمات پزشکی
-
3.
مؤلف : علی رحیمی، مهدی ؛ مهرانی، هرمز ؛ کاووسی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 288 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهرویکرد استراوس وکوربینسرگردانی مشتریتجربه مشتریانرویکرد دادهبنیاد
-
4.
مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛ كاتب مسؤول : شجاعی با غینی، گلنار ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»بهار 1401، سال شانزدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (25 صفحة - من 111 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریاندرک رفتار خریدفروشگاههای تخفیفی
-
5.
كاتب مسؤول : باقری، هادی ؛ مؤلف : شهبازپور، لیلا ؛ ناظمی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 183 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرتمایلات رفتاریگردشگری رویدادتجربة مشتریانمدل پین و گیلمور
-
6.
مؤلف : زمانی، ساناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 19 (جلد سوم) (17 صفحة - من 93 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکوفاداری مشتریانارزش درک شدهتجربه مشتریانریسک و تحریم
-
7.
مؤلف : دریان، رضا ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریمشارکت مشتریفناوری هوشمندتجربه مشتریانمشتریبانکمشتریاناطلاعاتبانک ملی