مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت دانش سازمانی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهش های جامعه شناختی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نائیجی، محمدجواد ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛ قربانی فاراب، محمدتقی ؛ سیدعلی جانلو، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1401 - شماره 19 ISC (27 صفحة - من 145 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسرمایه فکریعملکرد سازمانمدیریت دانش استراتژیــــک
-
2.
كاتب مسؤول : رستمی، محمد رضا ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبیگ دیتافروشگاههای زنجیرهای تخفیفیاینترنت اشیاء
-
3.
مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛ كاتب مسؤول : شجاعی با غینی، گلنار ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»بهار 1401، سال شانزدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (25 صفحة - من 111 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریاندرک رفتار خریدفروشگاههای تخفیفی
-
4.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:سهم خریدسازههای ارتباطیصنعت خردهفروشی زنجیرهای.شخصیت برندبرنـدمشــتریانمشـتریانمشـتریمشــتری