پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛ مؤلف : رونقی، محمدحسین ؛ ره نورد، ریحانه ؛
(41 صفحة - من 3 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبرند سازیتوزیع سوختجایگاه سوختشرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتیجایگــاه هــای ســوختجایگـاه هـای سـوختبـهبــههـاسـوخت
-
مؤلف : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مقدسی، علیرضا ؛
(32 صفحة - من 44 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برنداعتماد به برندعشق به برندهویت نام تجاریبـه
-
كاتب مسؤول : پناهی، بلال ؛
(31 صفحة - من 76 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:فرا تحلیلبرند کارفرماپیامدهای برند کارفرماپیشرانهای برند کارفرماهـاهــابـابـهسـازمان
-
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
(23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندسهم خریدسازههای ارتباطیصنعت خردهفروشی زنجیرهای.برنـدمشــتریانمشـتریانمشـتریمشــتری
-
بررسی تاثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تامین اجتماعی استان همدان
مؤلف : اصغری صارم، علی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، معصومه ؛
(46 صفحة - من 130 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:همدانسازمان تامین اجتماعیبرند کارفرماافتخار سازمانیفرهنگ برندبرنـدبرنــدسـازمانســازمان
-
كاتب مسؤول : وقفی، سید حسام ؛ مؤلف : کامران راد، صدیقه ؛ سروی، امید ؛ فیاض، علی ؛
(42 صفحة - من 176 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندالگوریتم هوش مصنوعیمعیارهای نظارتی ویژگیهای مدیریتمعیارهای نظارتی ویژگیهای کمیته حسابرسیهـاهــابرنـدبـابرنــدشـرکتبـهشــرکت