بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛
(31 صفحة - من 3 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایههای فکریتصویر ذهنی برندمدلسازی ساختاری تفسیریسرمایه انسانیهـاهــاهلدینگبرنـد
-
مؤلف : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
(36 صفحة - من 34 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
-
مؤلف : ازنب، الهام ؛ عظامی، الهه ؛ رنجبران، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
(43 صفحة - من 70 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتجربه مشتریاقتصاد اشتراکیمحتوای ایجادشده توسط کاربرهـابـهبــهبرنـدهــابرنــدبــر
-
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
(41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
(43 صفحة - من 154 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
(48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
(6 صفحة - من 245 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:BrandPayame Noor UniversityAbstractUniversityAllameh Tabataba