پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
(44 صفحة - من 3 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسحفظ وجههنظریه رفتار برنامهریزیشدهانطباق با گروهبـابـههـا
-
كاتب مسؤول : حقیقی، دکتر محمد ؛ مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
(50 صفحة - من 47 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه
-
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : سروری، تهمینه ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
(36 صفحة - من 97 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایتبرندهویت برند مصرفکنندهپشیمانی از برندقصد رفتاریبـه
-
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : رمضانی، سارا ؛ رضایی، فائزه ؛ کوشان، امیرحسین ؛
(41 صفحة - من 133 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریعملکرد برندهویت برندرابطهمداری درک شده برنداحساسات مورد انتظاربرنـدمشتریهتلمشـتریهـابـابرنــدهویـت یـابی مشـتریبــا
-
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
(39 صفحة - من 174 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : خرسندی فرد، مجید ؛
(34 صفحة - من 213 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی چریکینوشابه انرژیزاردبولبلک انرژیتبلیغورزشبــابـاانرژیتبلیـغبــه