تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
(30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنتنوگرافیASMRپرسونای برندهـاهــابــابـهبـابــربرنـدبــه
-
مؤلف : فاطمی، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
(36 صفحة - من 43 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت بازاریابی مشتریمحورقابلیت بازاریابی محصولمحورعملکرد شرکتقابلیـت هـای بازاریـابیقابلیــت هــای بازاریــابی
-
مؤلف : صدیقی کراده، سارا ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(36 صفحة - من 79 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبرندتنفر از برندعدم مسئولیت اجتماعیهـا
-
مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ صادق، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد برنداتحاد ترفیعروش مرور نظاممند ادبیاتچارچوب انتخاب شریکهـا
-
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ وکیلی، یوسف ؛ نوروزی، حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اکبر ؛
(38 صفحة - من 139 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهبرندسازی شخصیروش دادهبنیادبرندسازی شخصی کارمندهـابـهبـابــه
-
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
(33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه