کلمة المفتاح تنفر از برند / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 302 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
2.
مؤلف : تارات، الهه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مولا قلقاچی، مریم ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 73 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازیتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکتجربۀ منفی گذشته
-
3.
مؤلف : رهبری پاک، ناهید ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 99 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهکلیدواژه: تنفر از برندتغییر برندانتقامجویی از برندبرنـدبـهبرنــدتنفرتنفـر از برنـدبــهبـاهـا
-
4.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 308 إلی 319 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
5.
مؤلف : صدیقی کراده، سارا ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 79 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبرندتنفر از برندعدم مسئولیت اجتماعیهـا
-
6.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندبیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
7.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفر از برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
8.
مؤلف : عبداللهی، محمد حسن ؛ غلامی، سجاد ؛ ابوالحسینی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارعیان، حسین ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 279 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:پیامدپوشاک ورزشیتنفر از برند
-
9.
مؤلف : عبدالهی، محمدحسن ؛ ابوالحسینی، علی ؛ كاتب مسؤول : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1399 - شماره 4 (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندتجربه منفی گذشتهناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
10.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتحلیل تمتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه