زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : جلالآبادی، حسین ؛
(34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رسمیترهبری اخلاقیتعلق خاطر کاریعدالت بین فردیتمرکز در سازمانکامیابی در محیط کار
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
(38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
مؤلف : تارات، الهه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مولا قلقاچی، مریم ؛
(38 صفحة - من 73 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکصنعت خودروسازیتجربۀ منفی گذشته
-
مؤلف : اطهر، میربهزاد ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم پور، مصطفی ؛
(27 صفحة - من 111 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوری نیروی انسانیدوسوتوانی کارکنانمدیریت کیفیت نرم
-
مؤلف : آجرلوئی نلخاص، بهرام ؛ خندان علمداری، صابر ؛ كاتب مسؤول : تبریزیان، میترا ؛
(44 صفحة - من 138 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلاقیتاستاندارد سازیکارآفرینی پایدارلوازم خانگی
-
مؤلف : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
(33 صفحة - من 182 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید