الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
2.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
3.
مؤلف : زندهدل نوبری، بابک ؛ عزیزی، غلامرضا ؛ شجاع، علی ؛ ضرغامی، زهرا ؛
مجلة:گنجینه اسناد»زمستان 1400 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 157 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل موضوعیآرشیو ملّیسیستم اندازهگیری عملکردشاخص اندازهگیری عملکردشاخص کلیدی عملکرد (KPI)
-
4.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
5.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمتنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
6.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
7.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
8.
مؤلف : مهداد، علی ؛ دهقان، الهام ؛ گل پرور، محسن ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1391 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیاعتماد سازمانیسلامت روانشناختی محیط کارشرکت پالایش گازسرخون و قشم