بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : روستاخیز، بهروز ؛ مؤلف : کاظمی، سمیه ؛ آذرشب، عطیه ؛
(31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاری فرهنگیبازاریابی فرهنگیآمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگیلباس سنتی ایرانیبازتولید لباس سنتیبازاریابیمصرفکنندهبازارپوشاکمدفرهنگیتولیدمحصولات
-
مؤلف : کوهزادی، فواد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
(23 صفحة - من 32 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرا ترکیبتجزیه و تحلیل رفتار مشتریانبانک های غرب کشورمشتریمشتریانرفتار مشتریاطلاعاتکلانالگوریتممدلبازار
-
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
(20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
(17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : قبادی، ایوب ؛
(21 صفحة - من 92 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
(21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤلف : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
(24 صفحة - من 134 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:برندصنعت مواد غذاییادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
مؤلف : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : تباوار، علی اصغر ؛
(24 صفحة - من 158 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافمعادلات ساختاریفرش ایرانیگروندد تئوریبازایابی محتواییمحتوابازاربازاریابی محتواییمشتری
-
ارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو)
مؤلف : لطیفیان، مسعود ؛ توکلی مقدم، رضا ؛ كاتب مسؤول : کرامتی، محمد علی ؛
(25 صفحة - من 182 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چند معیارهاستراتژی تحقیق و توسعهبهترین- بدترین فازیتحلیل رابطه خاکستری فازی مثلثی با ارزش بازه اییاستراتژیتحقیق و توسعهمشتریفازیاوزانارزیابی استراتژی
-
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : شادبهر، امیر حسین ؛
(23 صفحة - من 207 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه