الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم تربیتی 1 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : نیک نژاد، بیتا ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهمن و اسفند 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University/ISC (10 صفحة - من 41 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آموزشنظریه داده بنیادبازار کودکانبازارگرایی
-
2.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
4.
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
-
5.
مؤلف : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : همایونفر، مهدی ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین سبزمدلسازی ساختاری تفسیریفرایند تحلیل شبکهرضایت مشتریان
-
6.
مؤلف : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : همایون فر، مهدی ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سبزنوآوری سبزاقدامات سبز داخلیمشارکت سبز بیرونیکارآفرینی سبزرضایت مشتری
-
7.
مؤلف : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 300 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
8.
مؤلف : اخوان فر، امیر ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ عاقلی، میثم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه خواه، سمیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهرضایت دانشجویانتصویرذهنی برندوفاداری دانشجویان