کلمة المفتاح تصویر ذهنی برند / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (20 صفحة - من 18 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادابعاد برندتجهیزات پزشکیتصویر ذهنی برندارزش برند
-
2.
مؤلف : زهی، احمدرضا ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندکیفیت خدمات هتلهتلداریوفاداری میهمانهتلگردشگریمشتریوفاداری
-
3.
مؤلف : خوش گفتار، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (10 صفحة - من 768 إلی 777 )
الکلمات المفتاحية:برند محصول تصویر ذهنی برند منحنی عمرمحصول
-
4.
كاتب مسؤول : دربان آستانه، علیرضا ؛ مؤلف : فرشاد، لقمان ؛ پور احمد، احمد ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 49 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریتصویر ذهنی برندشهرستان مریوانبرند مقصد
-
5.
كاتب مسؤول : خاک زند، مهدی ؛ مؤلف : سعیدی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تهرانتصویر ذهنی برندتحلیل رابطهکیفیتهای منظرمحور تجاری-تفریحی
-
6.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
7.
مؤلف : همتی، وحید ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1237 إلی 1259 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتصویر ذهنی برندمحصولات الکترونیکی
-
8.
مؤلف : هدایت نیا، محمد ؛ حیدری، سیدعباس ؛ فخرایی، اسماعیل ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 904 إلی 913 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتکیفیت درک شدهتصویرذهنی برند
-
9.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برنداعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
10.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ سعیدی، مریم ؛ شیخ باقری، الهام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندرفتار شهروندی برندبیمهبرند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)