کلمة المفتاح وابستگی به برند / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
2.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 59 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
3.
مؤلف : فرهنگ، آرین ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق شهروندی سازمانی.مسئولیت اجتماعی شرکتهاوابستگی به برند
-
4.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
5.
كاتب مسؤول : فاریابی، ام البنین ؛ مؤلف : حسینی، سید روح الله ؛ بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1400 - شماره 6 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانادراک از عدالتوابستگی به برند
-
6.
مؤلف : مرادی، امین ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»مهر 1399، سال پنجم - شماره 29 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریوفاداری به برندتجربه مشتریمشارکت مشتریوابستگی به برند
-
7.
مؤلف : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
-
8.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهوابستگی به برندارزشآفرینی برندترجیح برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
9.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ ریحانی، ناهید ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:علوم اجتماعیارزشهای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتهاروابط احساسیروابط برند و مصرف کنندهوابستگی به برندبرنـداجتماعیمصـرفمصرفکنندهبـابـهروابـط
-
10.
مؤلف : میرجوادی، سید محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1397 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 169 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندوابستگی به برندصنعت مواد غذائی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)