کلمة المفتاح روابط احساسی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ ریحانی، ناهید ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:علوم اجتماعیارزشهای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتهاروابط احساسیروابط برند و مصرف کنندهوابستگی به برندبرنـداجتماعیمصـرفمصرفکنندهبـابـهروابـط
-
2.
مؤلف : اسکندری، حشمت الله ؛ محمدی ارمندی، یادگار ؛
مجلة:معرفت»اردیبهشت 1397 - شماره 245 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهوفاداری برندروابط احساسیروابط عملکردیوابستگی برند