-
1.
مؤلف : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
مؤلف : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.