کلمة المفتاح مشارکت مشتری / (47 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دارائی، آرش ؛ خسروی، شکیبا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 860 إلی 874 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریقصد استفاده از نام تجاریشرکت بیمه پاسارگادارتباط با نام تجاری
-
2.
مؤلف : موحدنیا، فاطمه ؛ جبارزاده، سید وحید ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (22 صفحة - من 86 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریآموزش مشتریرضایت از نوآوری خدمات
-
3.
مؤلف : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریفراترکیبدیدگاه دوطرفه ارزش.شمشارکت مشتری
-
4.
مؤلف : ستاره آسمان، سحر ؛ صداقت، سیدجواد ؛ علیزاده راد، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (22 صفحة - من 43 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهانمشارکت مشتریعملکرد خدماتخدمات دریافت شده
-
5.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکاره
-
6.
مؤلف : آشوب، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 180 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریفشار مشترینوآوری محصولات سبزتشخیص و بهره برداری از فرصت ها
-
7.
مؤلف : سهرینی، جمال ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 2724 إلی 2738 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
9.
مؤلف : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش
-
10.
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- د (1 مقالة)