کلمة المفتاح مشارکت مشتری / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مشهدی زاده، جواد ؛ آقاجانی، مصطفي ؛ كاتب مسؤول : کریمی، فرزاد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (17 صفحة - من 56 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد رقابتیبرندسازیرسانه اجتماعیمشارکت مشتری
-
2.
مؤلف : دوستی، علی ؛ محمدپور، زینب ؛ اسماعیلی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (19 صفحة - من 1017 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندمشارکت مشتریکشور مبداجوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC
-
3.
مؤلف : کاروند، محمد ؛ حکیم پور، حسین ؛ صالح نیا، منیره ؛ كاتب مسؤول : محمود زاده واشان، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (16 صفحة - من 442 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتجربه مشتریمشارکت مشتریماندگاری مشتریتجارب مشتری
-
4.
مؤلف : قهرمان زاده، نسترن ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سید عبدالله ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (15 صفحة - من 77 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازی.مشارکت مشتریهوش مصنوعیرسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : ثقفیان، حامد ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (26 صفحة - من 146 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فرهنگیمزیت رقابتیاستراتژی بازاریابیشبکههای اجتماعیبرندمشارکت مشتری
-
6.
مؤلف : قهرمان زاده، نسترن ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سید عبدالله ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1403 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشمشارکت مشتریشبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوا
-
7.
مؤلف : دارائی، آرش ؛ خسروی، شکیبا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (15 صفحة - من 860 إلی 874 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریقصد استفاده از نام تجاریشرکت بیمه پاسارگادارتباط با نام تجاری
-
8.
مؤلف : موحدنیا، فاطمه ؛ جبارزاده، سید وحید ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (22 صفحة - من 86 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریآموزش مشتریرضایت از نوآوری خدمات
-
9.
مؤلف : عبادپور فرشباف، محمدرضا ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : علوی متین، یعقوب ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»زمستان 1402- شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 447 إلی 477 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتبلیغات شفاهیپویایی شناسی سیستمارزش مشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشارکت مشتری
-
10.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ طبسی لطف آبادی، وحیده ؛ كاتب مسؤول : یوسف زاده، زهرا ؛
مجلة:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 2 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت نوآوریمدیریت دانش مشتریقابلیتهای پویای مدیریت دانشمشارکت مشتریفعالیتهای مدیریت دانش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)