کلمة المفتاح مشارکت مشتری / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رامین هاشمی، سید ؛ توکلی، غلامرضا ؛
مجلة:بهبود مدیریت»زمستان 1392 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science (39 صفحة - من 83 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزشمشارکت مشتریخلق مشترک ارزشدیدگاه خدمت محور بازاریابی
-
2.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ پور سعید، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریوب ٠.٢جامعه مجازی برندمشارکت مشتریاطلاعاتوبهویتمشتریانپژوهشمصرفکنندگانکیفیت اطلاعاتپرسشنامه
-
3.
مؤلف : میرفخر الدینی، سید حیدر ؛ شعبانی، اکرم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدعملکرد محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریمشتریان
-
4.
مؤلف : شعبانی، اکرم ؛ منصوری محمدآبادی، سلیمان ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ صفری، خلیل ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریپیامدهای بازارمشتریمحصولمشتریانبازاراطلاعاتبـا
-
5.
مؤلف : مهرآرا، اسداله ؛ كاتب مسؤول : یزدانی ورزی، عاطفه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد اول) (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شدهمشارکت مشتریفروشگاه های خونه به خونه بابل
-
6.
مؤلف : نعمتی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (32 صفحة - من 179 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:محصول جدیدمشارکت مشتریشرکت صحتجامعه آماری
-
7.
كاتب مسؤول : حسام پور، محمد ؛ مؤلف : مهرمنش، حسن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 - شماره 10 (جلد سوم) (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندیمشارکت مشتریعدم خرید محصول توسط مشتری.
-
8.
مؤلف : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
9.
مؤلف : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحة - من 145 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
10.
مؤلف : فروغی نیا، خورشید ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ كاتب مسؤول : جوکار، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 ، د (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 221 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییمشارکت مشتریفرایند توسعه محصولات جدید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)