مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 3 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مطالعات علوم اجتماعی 1 |
مجلة گردشگری شهری 1 |
مجلة برنامه ریزی و آمایش فضا 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : جباری، عصمت ؛ محمدی کیا، اکبر ؛ صمدی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (22 صفحة - من 76 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نواوریشیوه های مدیریت منابع انسانیرفتار کار نواورانه
-
2.
مؤلف : جباری، عصمت ؛ محمدی کیا، اکبر ؛ صمدی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (22 صفحة - من 193 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نواوریشیوه های مدیریت منابع انسانیرفتار کار نواورانه
-
3.
مؤلف : فضلی، صفر ؛ صمدی، محمود ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 58 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرتبه بندیاستانهای ایرانزیرساختهای گردشگریاستانزیرساختتوسعۀتوسعۀ گردشگریشاخص
-
4.
مؤلف : صمدی، محمود ؛ مظفری، محمد مهدی ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ كاتب مسؤول : نورایی، محمود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:مراکز خریدگرند تئوریمکس کیو دی ای
-
5.
كاتب مسؤول : فضلی، صفر ؛ مؤلف : صمدی، محمود ؛
مجلة:گردشگری شهری»تابستان 1400 ، دوره هشتم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 97 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیگردشگری شهریامکانات زیرساختیجذابیت مقاصدرویکرد مدل ساختاری تفسیری
-
6.
مؤلف : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحة - من 145 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
7.
مؤلف : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری