کلمة المفتاح رفتار مشتری / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسفندياري، اردلان ؛ بسيجي، عسل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (19 صفحة - من 397 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریبازارهای آنلاینتکنیکهای داده کاوی
-
2.
مؤلف : احمدی، دکتر اکرم ؛ محمدی، فاطمه ؛ ملکی، پروانه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 768 إلی 778 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریشهرت نیروی فروشارزش تجربی مضاعف نیروی فروش
-
3.
كاتب مسؤول : ملیحی، سید احسان ؛ مؤلف : حسن بیگی، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 28 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
4.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : بزرافکن، فرهاد ؛ دلایی میلان، رحیم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعشق به برندرفتار مشتریقصد خرید مشتری
-
5.
مؤلف : اندرواژ، لیلا ؛ یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 112 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدتضمین کیفیتاستراتژی بازاریابیعلامت تجاریقصد خریدرفتار مشتریکالاهای لوکس
-
6.
مؤلف : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتیآمیخته بازاریابی
-
7.
مؤلف : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحة - من 941 إلی 959 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
8.
مؤلف : سجودی، ساجد ؛ میرغفوری، سید حبیبالله ؛ احمدخانی، مسعود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 777 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکترفتار مشتریمحصول نوآورانه
-
9.
مؤلف : رحمتی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مراکز درمانیخلق ارزشرفتار مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتری
-
10.
مؤلف : عمویی، ایمان ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد رفتاریرفتار مشتریسوگیری ذهنیکج رفتاری مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)