زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : ملیحی، سید احسان ؛ مؤلف : حسن بیگی، سمانه ؛
(27 صفحة - من 28 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
مؤلف : جهانبخش ثمر خزان، سولماز ؛ فاریابی، محمد ؛ كاتب مسؤول : فاطمی، فرزانه ؛
(26 صفحة - من 58 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیتبلیغات توصیه ایقوم گرایی مصرف کنندهارزش ویژه نام و نشان
-
مؤلف : حکیمی طوسی، جواد ؛ كاتب مسؤول : ذاکری، امیر ؛
(24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:هوش فرهنگیبینالمللیشدنتوسعۀ صادراتتعاملات تجاری
-
مؤلف : ربیعی، مریم ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ شب گو منصف، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
(27 صفحة - من 114 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیتآیندهقابلیتهای بازاریابانابرهوشهای مصنوعی
-
مؤلف : خاتمی، سیدمحسن ؛ احمد پور داریانی، محمود ؛ جلادتی، حسام الدین ؛ كاتب مسؤول : چیت ساز، احسان ؛
(30 صفحة - من 144 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:مدل درآمدینظریه مشروعیتبیمه فناورانه تقاضامحورمدل کسبوکارارزش پیشنهادی
-
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : فیض، محمد رسول ؛ فقیهی، سیما ؛
(22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریانگیزههای خریدتحریم برندترجیحات مشتریانشایستگیهای رفتاری
-
مؤلف : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
(30 صفحة - من 202 إلی 231 )
-
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ كاتب مسؤول : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
(23 صفحة - من 235 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای اجتماعی و تعامل شبه اجتماعپذیرش تجارت اجتماعی و سرمایه اجتماعی
-
مؤلف : خاک سفیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده، منصور ؛
(25 صفحة - من 258 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبخشبندیبازار هدفمراکز خریدمراکز غذایی