تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : دادبه، شیوا ؛
(25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:عوامل پیشبرنده و بازدارندهارزشهای لذتجویانهارزشهای فایدهگرایانهتمایل به خرید برخط
-
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ كاتب مسؤول : بالنده، طالب ؛
(20 صفحة - من 34 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه چندموردیبازارهای چندسویهشایستگی های پلتفرمروش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین خطی
-
مؤلف : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
(27 صفحة - من 57 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:گونه شناسیآلودگی های زیست محیطیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاسبزنمایی
-
مؤلف : دهقان، مائده ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ كاتب مسؤول : میرغفوری، سید حبیب اله ؛
(15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:توسعهبنگاههای کوچک و متوسطکسب و کار الکترونیکصنعت کاشی و سرامیکمدل پویایی سیستم
-
مؤلف : بیرانوند، نساء ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : عارف نژاد، محسن ؛
(31 صفحة - من 105 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:منابع مالیانعطافپذیری بازارمحورشهرکهای صنعتی استان لرستانقابلیتهای پویای بازاریابیپیکربندی فضایی
-
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
(28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
كاتب مسؤول : غنی تفرشی، مهتاب ؛ مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
(23 صفحة - من 170 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:همآفرینی ارزشقصد تولید مشترکقصد مشارکت در آیندهشرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانتجارت الکترونیک
-
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
(21 صفحة - من 196 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
-
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ استیری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
(22 صفحة - من 220 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیفرسودگی عاطفیسرپرستی سواستفاده گرانهطفرهروی اینترنتی
-
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
(30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهوروفاداری به برندرسانههای اجتماعی