مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة گردشگری شهری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
الف 3 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
2.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ استیری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 220 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیفرسودگی عاطفیسرپرستی سواستفاده گرانهطفرهروی اینترنتی
-
3.
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1402 - شماره 69 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 105 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیهیات مدیرهکسب و کارهای خانوادگی
-
4.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصداعتلای برندبرند مقصد گردشگریگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
6.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
7.
مؤلف : هرندی، عطاءاله ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توریسم درمانیگردشگر سلامتاستراتژی تئوری داده بنیاد کلاسیکگردشگر پژشکی