کلمة المفتاح اعتلای برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه آجیرلو، محمد ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:اعتلای برندرفتارهای برندساز منابع انسانیجوانسازی برندمحصولات ورزشی
-
2.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
3.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
4.
مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 15 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگری استان فارسبرنـدهـابـا
-
5.
مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ بابایی زکلیلی، محمدعلی ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت»هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (21 صفحة - من 2078 إلی 2098 )
الکلمات المفتاحية:مدل مفهومیمرور سیستماتیکبرند مقصد گردشگریبرند مکاناعتلای برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت 1 |
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |