مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
3.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل