کلمة المفتاح دانش برند / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (13 صفحة - من 1082 إلی 1094 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
مؤلف : جلیلی رحمتی، الهه ؛ اصغری، هادی ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1402 - شماره 23 (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرفتار شهروندیهویت برندگردشگران داخلیدانش برندگردشگرانهویتاطلاعاتمشتریدانشمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
4.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
5.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
6.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:دانش برند رهبری برند برندگذاری داخلی رفتار شهروندی برند
-
7.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 92 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
8.
مؤلف : نوربخش، کامران ؛ طاهری، روحالله ؛ قباخلو، حامد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1394 - شماره 26 (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنام تجاریدانش برندروابط برندخرید جاریخرید آتی
-
9.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)