کلمة المفتاح رفتار شهروندی مشتری / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جلیلی رحمتی، الهه ؛ اصغری، هادی ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1402 - شماره 23 (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرفتار شهروندیهویت برندگردشگران داخلیدانش برندگردشگرانهویتاطلاعاتمشتریدانشمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
2.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
3.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
4.
مؤلف : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ كاتب مسؤول : آقایی، نجف ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتریریسک ادراک شده خدمات
-
5.
مؤلف : بهمنی نژاد، سعید ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (10 صفحة - من 534 إلی 543 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحمایت اجتماعیخرید اینترنتیرفتار شهروندیمشتریرفتار شهروندی مشتریمشتریان
-
6.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ اسدی، نرگس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحة - من 397 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:مربیگری مشتریمربیگری بازاریابیرفتار شهروندیمشتریمربیرفتار شهروندی مشتریمربیگریمشتریانمربیگری مشتریکارکنان
-
7.
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 96 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:محصولات خارجیصنعت لوازم خانگیرویکرد آمیختهرفتار شهروندی مشتریمشتریانمحصولاتمدلمصرفکنندگانلوازمخانگیرفتار شهروندی مشتریان
-
8.
مؤلف : موسوی جهان آباد، سید سجاد ؛
مجلة:علوم زیست محیطی و دانش جغرافیا»زمستان 1400 - شماره 1 (20 صفحة - من 74 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیرفتار شهروندی مشتریرفتار شهروندی سازمانی کارکنان
-
9.
مؤلف : سهرابی، جابر ؛ كاتب مسؤول : عبدی، جهان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (20 صفحة - من 246 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریجایگاه یابی برندعملکرد مشتریرفتار شهروندی مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : رخشانی، جاوید ؛ مؤلف : مدنی، زهره ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 324 إلی 343 )
الکلمات المفتاحية:بانکرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽارتباط با مشتری CRMکیفیت خدمات ارائه شدهرفتار شهروندی سازمانمدیریت ارتباط با مشتریارتباط با مشتریمشتریانرفتار شهروندی مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)