کلمة المفتاح خرید اینترنتی / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1403، دوره دوم - شماره 4 (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیسبک زندگی اسلامیواژههای کلیدی: تجربه دیجیتال مشتری
-
2.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیتجربۀ دیجیتالتجربۀ خرید
-
3.
مؤلف : غلامیان سفیدداربنی، ملیکا ؛ اسفنجاری کناری، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل»سومین کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل (12 صفحة - من 716 إلی 727 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهشهرستان رشتخرید اینترنتیکووید-19
-
4.
كاتب مسؤول : جلیلی، مهناز ؛ مؤلف : مشهدی، فاطمه سادات ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1402 - شماره 59 ، B (Azad University (17 صفحة - من 149 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:خانوارهاخدماتاعتماد اجتماعیخرید اینترنتی
-
5.
كاتب مسؤول : مرتضی وند، محمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد اول) (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیوفاداری الکترونیکیسبک زندگی الکترونیکی
-
6.
كاتب مسؤول : حکیم، امین ؛ مؤلف : علی زاده رحیملو، مریم ؛ آذری، غلامرضا ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرید آنلاینکسب و کار دیجیتالرفتار خرید کاربران
-
7.
مؤلف : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 ، A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاینداده بنیاد
-
8.
مؤلف : بهمنی نژاد، سعید ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (10 صفحة - من 534 إلی 543 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحمایت اجتماعیخرید اینترنتیرفتار شهروندیمشتریرفتار شهروندی مشتریمشتریان
-
9.
كاتب مسؤول : یاسر عباس محمدباقر ؛ مؤلف : کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 25 (جلد اول) (15 صفحة - من 68 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرف کنندهخرید اینترنتیلوازم صوتی و تصویری
-
10.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 351 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)