بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ صالح گوهری، علی ؛
(33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیعوامل عاطفیپاسخ رفتاریتبلیغ رفتاری آنلاینتبلیغ شخصیسازیشده
-
كاتب مسؤول : عابدی، رحیم ؛ مؤلف : محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
(25 صفحة - من 34 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت روابط با مشتریپذیرش فناوریمدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
-
مؤلف : عباسی مبارک آبادی، رضا ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : خانلری، امیر ؛
(28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ساختار دانشدرگیری مشتریبیبلیومتریک
-
كاتب مسؤول : قنبری، منوچهر ؛ مؤلف : سبزعلی یمقانی، علی ؛ ربانی، یوسف ؛ سبزعلی یمقانی، کبری ؛
(27 صفحة - من 87 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:الگوی چهار اقدامیاقیانوس آبیروش BWMروش کولهپشتی
-
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
(23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریسفر مشتریتجربه گردشگر
-
كاتب مسؤول : نصرتپناه، رسول ؛ مؤلف : بارانی، صمد ؛ اشرفزاده، عارف ؛ آتشی، غلامحسین ؛
(30 صفحة - من 137 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمزیت رقابتیقابلیت نوآوریپویایی محیطیقابلیت نوآوری خدمات پویا
-
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
(27 صفحة - من 167 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینوآوری خدماترفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشتری
-
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
(22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیتجربۀ دیجیتالتجربۀ خرید
-
مؤلف : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ كاتب مسؤول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
(22 صفحة - من 216 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
(24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه دادهبنیادمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداران