اصلاحی، فاطمه/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و توسعه پایدار 1 |
مجلة پژوهش های مشاوره 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 2 |
-
1.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1403، دوره دوم - شماره 3 (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیسبک زندگی اسلامیواژههای کلیدی: تجربه دیجیتال مشتری
-
2.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1403- شماره 13 ، B (Azad University (20 صفحة - من 118 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینتجربه خریدپدیدارشناسی.تجربه دیجیتال
-
3.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیتجربۀ دیجیتالتجربۀ خرید
-
4.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ اصغرنژاد، علی اصغر ؛ خلعتبری، جواد ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:پژوهش های مشاوره»بهار 1399 - شماره 73 ، الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 60 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:استعارهمولانامثنوی معنویذهنآگاهی